Op onze website verzamelen we klantenbeoordelingen.
Waarom doen we dit?
Jouw beoordeling helpt andere klanten om de juiste keuze te maken. Op deze manier laten wij u graag zien dat u ons kunt vertrouwen en dat klanten tevreden zijn over onze producten en service. Bovendien vinden wij het belangrijk om rekening te houden met uw wensen, tips en/of ergernissen. Met de feedback die we ontvangen kunnen we verbeteringen doorvoeren en leren van fouten en problemen.
Hoe verzamelen we onze reviews?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed en eerlijk mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig en onafhankelijk, beheerd door WebwinkelKeur.
WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Zo worden beoordelaars geverifieerd of ze ook daadwerkelijk klant zijn, waardoor nep reviews worden voorkomen. Daarnaast kunnen reviews niet aangepast of verwijderd worden door ons als webshop. Reviews kunnen alleen aangepast of verwijderd worden door klanten of WebwinkelKeur (indien de review in strijd is met hun reviewbeleid). Meer info en uitleg over deze maatregelen lees je hier.
Om het verzamelen van reviews te stimuleren, ontvangt u als klant enkele dagen na het verzenden van uw pakket een automatische review e-mail van WebwinkelKeur. U kunt eenvoudig het aantal sterren aangeven, maar ons ook voorzien van de nodige feedback!
Klachten of problemen
Mocht je klachten of problemen hebben over onze producten en service? Bijvoorbeeld omdat je ontvangen bestelling niet klopt of de producten nog niet zijn geleverd? Dan raden we je eerst aan om even contact met ons op te nemen, alvorens een beoordeling te schrijven. In de meeste gevallen hebben we snel onderzocht waar het probleem zit of kunnen we samen met jou opzoek gaan naar een passende oplossing.
Om die reden worden ‘negatieve’ reviews door WebwinkelKeur eerst 14 dagen in quarantaine geplaatst. Dit biedt ons de tijd om het probleem te onderzoeken, contact met u op te nemen en met een passende oplossing te komen. Na deze periode van 14 dagen wordt de beoordeling zichtbaar geplaatst. Het staat jou als klant natuurlijk altijd vrij om de beoordeling te wijzigen wanneer het probleem goed verholpen is, dat is echter niet verplicht.