Suggesties
Heb je een tip of opmerking? Dan horen wij dit natuurlijk graag.
Feedback is voor ons heel waardevol. Heb je bijvoorbeeld een spellingsfout gezien, is een productomschrijving onduidelijk of heb je een tip ter verbetering van onze webshop, service of assortiment, dan horen wij dit graag. Laat het ons weten door contact op te nemen via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557).
Klachten
Helaas kan het voorkomen dat je een klacht hebt. In dat geval op voorhand alvast ons excuus. Misschien klopt je ontvangen bestelling niet of ben je niet tevreden over een product of onze service. Mocht dit zijn voorgevallen dan willen wij graag samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing.
Neem hiervoor contact op met ons. Dit kan heel gemakkelijk via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557). We streven ernaar om zo snel mogelijk met een antwoord of oplossing te komen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen na je berichtje contact op.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Maar kom je er niet helemaal uit met ons? Ook dan is er een oplossing. Het is mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Ook is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Garantie
Wij geven om kwalitatieve trapleuningen en doen logischerwijze ons best om deze in de beste staat aan je te leveren. Daarom gebruiken we alleen materialen en producten van hoogwaardige kwaliteit. Als consument mag je van ons dan ook een product van goede en deugdelijke kwaliteit verwachten. Toch kan het sporadisch voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er na verloop van tijd een gebrek optreedt.
Mocht je tijdens het uitpakken van je bestelling constateren dat het product schade heeft opgelopen tijdens het transport, dan willen we je vragen om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt ons een berichtje sturen via de groene contact-button rechtsonder (of via [email protected] / 085 - 06 06 557). Graag ontvangen we daarbij ook foto's van de beschadigingen. We zullen dan samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing.
Mocht er na verloop van tijd een gebrek optreden, dan kun je mogelijk aanspraak maken op garantie. We verzoeken je om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Meer over de garantie lees je in onze algemene voorwaarden.
Ben je ervan bewust dat er in onderstaande gevallen geen garantie geldt:
Indien er sprake is van natuurlijke slijtage van producten die aan standaard slijtage onderhevig zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan slijtage van de verflaag bij gelakte trapleuningen, kleine krasjes op rvs of gepoedercoate trapleuningen en lichte verkleuring, werking van het hout of gebruikerssporen bij houten en boomstam trapleuningen;
Indien je de geleverde producten zelf hebt gerepareerd en/of bewerkt of door derden hebt laten repareren en/of bewerken;
indien het gebrek is ontstaan door verkeerde montage of onjuist gebruik van het product;
Indien de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig zijn behandeld. Of indien de producten in strijd met de aanwijzingen van ons en/of op de verpakking behandeld zijn;
Indien ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.
Belangrijk om te weten is dat eventueel gemaakte montage- of demontagekosten niet binnen de garantievoorwaarden vallen.